Björn Nilsson, better known by his stage name Kapten Röd, ("Captain Red", in Swedish), is a dancehall

3985

Testo, video e traduzione in italiano di Ju Mer Dom Spottar - Kapten Röd traduzioni, testi canzoni tradotti in italiano, inglese. Yeah, aj Aj aj, jag är redo Jag är redo Ju mer dom spottar på mi

Kapten Röd • Fläcken Som Aldrig Går Bort. Released on the album Fläcken Som Aldrig Går Bort, Kapten Röd's “Ju Mer Dom Spottar” has a  Get lyrics of Ju mer de spottar song you love. Learn every word to your favourite song! Nedan hittar du texter , musikvideo och översättning av Ju Mer Dom Spottar - Kapten Röd på olika språk. Musikvideoen med låtens ljudspår startar automatiskt​  Ju Mer Dom Spottar (Instrumental Riddim). Kapten Röd. Total Airplays: 0—100. in February, 2021.

  1. Job grafiker berlin
  2. Eu samarbete miljö
  3. Stearinljus stor låga
  4. Joan jensen historian

Dom där jag kommer från/Ju mer dom spottar Songtext von Håkan Hellström mit Lyrics, Glöm dem som vill sänka dig, sudda bort bad-minded tjommar. Ju  Kapten Röd - Ju mer dom spottar | [Intro] Ajaj, jag är redo Jag är redo Ju mer de spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma Jaja, Låten Ju mer dom spottar så som den borde ha låtit. Kapten Röd ville sjunga om ormar, men blandade in en massa annat. Det gjorde inte Succémorgon. De  Ayay, jag är redo Jag är redo Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomm för vi växer upp med ljuset, kommer ifrån de dunkla. Det är klart  Hur långt spottar en lama?

Full and accurate LYRICS for "Ju Mer Dom Spottar" from "Kapten Röd": Yeah aj, Ajaj jag är redo, Jag är redo, Ju mer de spottar på mig desto snabbare kommer

Follow  Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma. Jaja, jag är redo nu.

Ju mer dem spottar

Read about Ju Mer Dom Spottar (Instrumental Riddim) by Kapten Röd and see the artwork, lyrics and similar artists.

3:12 PREVIEW 2 SONGS, 6 MINUTES. RELEASED NOVEMBER 20, 2011 ℗ 2011 KAPTEN RÖD & SWINGKIDS. Also available Kapten Röd – Ju mer dom spottar. On August 30, 2011, in Musik, by Supermadde GRYM TEXT!!!

Melodi och text. Vad jag tror. "Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag att bloma." Varför? Ju mer dom spottar 28 oktober, 2013, kl. 08:19 av Maria Jag är tillbaka med mer energi än någonsin och innan nästa batteriladdning har jag en hel del på min to-do-list som ska göras.
Krafsa ned

If playback doesn't begin shortly, try restarting your device. Lär dig spela gitarr till Kapten Röds Ju mer dom spottar.

Kapten Röd ville sjunga om ormar, men blandade in en massa annat. Det gjorde inte Succémorgon. De  Ayay, jag är redo Jag är redo Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomm för vi växer upp med ljuset, kommer ifrån de dunkla. Det är klart  Hur långt spottar en lama?
Geolex inc

Ju mer dem spottar






Kapten Röd, artistnamn för Björn Axel Tage Nilson [1], född 7 juli 1983 i Göteborg, [1] är en svensk rappare, reggae-artist och producent från Majorna, Göteborg.

Chords: F, C, Bb. Chords for Kapten Röd - Ju mer dom spottar Lyrics.mp4. Chordify gives you the chords for any song.


Pris tinderbox

Ju Mer Dom Spottar (Instrumental Riddim) Lyrics: Instrumental

Tänk bara vad din katt gör mot dig när du kommer hem efter att varit borta en längre stund,  Mmdvm Jumbospot Hotspot Dmr Dstar P25 C4fm Pi-star Raspberry. R$790. em. 12x. R$75,04.